Καινή Διαθήκη 
Ψαλμοί Δαυίδ 
Παλαιά Διαθήκη
Παιδική Βίβλος

Ακούστε ζωντανά

Chat Room - Radio

HTML tutorial

Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017

Κραυγή αγωνίας από έναν Χριστιανό για το Ίδρυμα «Θεόφιλος»


Κραυγή απόγνωσης για το Ίδρυμα Θεόφιλος που κινδυνεύει με λουκέτο εκφράζει με επιστολή του ένας πολύτεκνος.

Ο κ. Η.Μ. (τα στοιχεία του είναι στη διάθεσή μας και δεν τα δημοσιοποιούμε για ευνόητους λόγους) επισημαίνει:
Είμαστε μια 7μελής πολύτεκνη οικογένεια (5 παιδάκια) είχαμε μια επιχείριση, ένα περίπτερο όπου εργαζόμασταν εγώ και η σύζυγός μου για να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας αξιοπρεπώς.
Με την οικονομική κρίση όμως στην Ελλάδα και τα σκληρά μέτρα που πήραν οι Ελληνικές κυβερνήσεις εξαθλιώνοντας τις οικονομικά αδύναμες κοινωνικές τάξεις, όπως τις περισσότερες πολύτεκνες οικογένειες συμπεριλαμβανομένου και τη δική μου, εγώ και η

σύζυγός μου αναγκαστήκαμε να κλείσουμε την επιχείρησή μας ύστερα από δίχρονη προσπάθεια που κάναμε για να την κρατήσουμε ελπίζοντας να βελτιωθεί η κατάσταση.
Το αποτέλεσμα ήταν να χρωστάμε 4.000 ευρώ στην εφορία και 7.000 ευρώ στον Ο.Α.Ε.Ε. (ασφαλιστικό ταμείο) γιατί δίναμε προτεραιότητα στις ανάγκες των παιδιών.
Δεν έχουμε κάποιο σπίτι στην ιδιοκτησία μας και μένουμε σε ενοίκιο. Εγώ είμαι άνεργος και η σύζυγός μου δουλεύει τώρα στον δήμο για 8 μήνες και παίρνει 495 ευρώ /μήνα.
Με αυτά τα χρήματα πρέπει να πληρώσουμε το ενοίκιο (200 ευρώ), το νερό (Ε.Υ.Δ.Α.Π.) και το ρεύμα (Δ.Ε.Η.).
Δεν μας περίσσευαν για τρόφιμα όμως και έτσι αναγκαστήκαμε να ζητήσουμε βοήθεια από τον εθελοντικό φιλανθρωπικό οργανισμό "Θεόφιλος "που στηρίζει τις τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες παρέχοντάς τρόφιμα αλλά και οικονομική βοήθεια σε 300 οικογένειες στην Αττική και πάνω από 1.000 στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Στην κατάσταση στην οποία βρίσκομαι εγώ υπάρχουν πολλοί,οι οποίοι είναι ίσως και χειρότερα.
Αυτή τη στιγμή είμαι πολύ συγκινημένος και στεναχωρημένος καθώς την τελευταία φορά που πήγα να πάρω τρόφιμα ο κ. Γιάννης Ναυπλιώτης, πρόεδρος του οργανισμού, μου είπε:

"Ίσως είναι και τα τελευταία που σου δίνω Η.

Βλέπεις τα ράφια είναι άδεια, δεν έχω να δώσω που μου ζητάνε πια. Τα έξοδα τρέχουν.
Ήδη χρωστάμε στον Ε.Ν.Φ.Ι.Α. 47.000 ευρώ. Θα μας κατασχέσουν το κτήριο αν δεν τα πληρώσουμε,οπότε τι να κάνω θα αναγκαστώ να κλείσω τον οργανισμό."
Του είπα κύριε Γιάννη μην το κάνετε αυτό έχει ο Θεός κάτι θα γίνει σκεφτείτε πόσες οικογένειες θα ταλαιπωρηθούν και πόσα παιδάκια θα μείνουν νηστικά.
Θα ήθελα να σας παρακαλέσω με όλη μου την καρδιά να βοηθήσετε να βρεθεί κάποιος χριστιανός ή χριστιανοί ώστε να συγκεντρωθούν τα χρήματα για να μην κλείσει ο οργανισμός.
Τον Οκτώβριο κλείνει 13 χρόνια προσφοράς στην Ελληνική Οικογένεια και στο δημογραφικό πρόβλημα της πατρίδας μας.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και ελπίζω με τη βοήθεια του Θεού στην ανταπόκρισή σας.


Με εκτίμηση,
Η.Μ.



Τα τηλέφωνα του οργανισμού είναι 2108819397 , 6949612196
το e-mail είναι info@theophilos.gr
Και το site: http://www.theophilos.gr